25% korting op ELK tweede item met de code: LELOSI25.

FAQ

Algemene vragen

Ik wil een artikel kopen dat is uitverkocht op de website. Wanneer is het weer beschikbaar?
Kies je maat bij het gewenste artikel en klik op NOTIFY ME. Als het artikel weer op voorraad is, ontvang je een e-mail.
Hoe weet ik welke maat ik moet kiezen?
Gebruik de maattabel naast elk artikel in de online winkel om je te helpen kiezen. Als je zelfs na het controleren van de tabel niet kunt beslissen welke maat het meest geschikt voor je is, kun je ons een e-mail sturen met je maten naar info@lelosi.nl in z veseljem vam bomo svetovali.
Zijn LELOSI leggings geschikt voor zwangere vrouwen?
LELOSI klassieke leggings hebben een hoge taille, zijn zeer rekbaar en niet beperkend. Daarom zijn zoveel zwangere vrouwen er dol op. Natuurlijk hangt het ook af van je lichaam en de grootte van je buik. In de eerste helft van je zwangerschap zal de maat die je normaal draagt je waarschijnlijk passen, maar in de laatste maanden raden we aan om een maat groter te kiezen. Leggings uit de Move collectie raden we af, omdat ze door het compressie-effect op je buik kunnen drukken.
Zijn LELOSI leggings geschikt voor intensieve training?
De Move collectie is geschikt voor training. Ze is speciaal voor dit doel gemaakt, omdat het materiaal drukverlagend en duurzamer is en ook sterkere naden heeft. Klassieke leggings van LELOSI zijn niet geschikt voor intensieve training, omdat ze door hun extreme zachtheid vatbaarder zijn voor beschadiging van de stof wanneer ze aan druk worden blootgesteld. Wij raden klassieke leggings aan voor dagelijks comfort.
Jullie bieden zoveel verschillende collecties leggings. Hoe kies ik de meest geschikte voor mij?
We hebben een gids voor je gemaakt met de verschillen en eigenschappen van verschillende collecties leggings. We zijn er zeker van dat je met deze gids de beste keuze kunt maken. Je vindt hem op deze link.
Hoe moet ik LELOSI kleding verzorgen en wassen?
Naast elk artikel op de website vind je voorbereide instructies en informatie over textielonderhoud.
Over het algemeen raden we aan om te wassen op een fijnwasprogramma op 30 graden.
Draai de kleding voor het wassen zo dat de print aan de binnenkant zit.
Drogen in de droger is niet toegestaan. Strandlakens zijn een uitzondering.
Ik wil geen promotionele e-mails meer ontvangen. Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?
In de footer van elke promotionele nieuwsbrief kun je op de link klikken om je af te melden voor de nieuwsbrief of om de frequentie van de e-mails aan te passen.

Levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten als ik vandaag betaal?
We doen ons best om bestellingen binnen twee werkdagen na ontvangst van de betaling te verzenden. Tijdens de periode van promoties en uitverkoop kan de levertijd langer zijn, maar we proberen alle bestellingen altijd zo snel mogelijk te verzenden. Nadat de bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, hangt de levertijd af van de gekozen bezorgdienst.
Welke bezorgdienst gebruiken jullie om pakketten te versturen en hoeveel dagen moet ik wachten tot mijn bestelling wordt bezorgd?
Bij het afronden van een aankoop heb je de mogelijkheid om de gewenste bezorgdienst te kiezen. Je kunt de beschikbare bezorgdiensten, de verzendkosten en de geschatte levertijd zien op deze link.Helaas kunnen we geen invloed uitoefenen op de snelheid van levering zodra een pakket ons magazijn verlaat. Je kunt altijd contact met ons opnemen als je problemen ondervindt met het pakket. Laat het ons weten via info@lelosi.nl en we zullen je zo goed mogelijk helpen.
Waar kan ik het trackingnummer van mijn pakket vinden?
Wanneer je bestelling klaar is voor verzending, ontvang je een bevestigingsbericht met het trackingnummer van het pakket op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het plaatsen van een bestelling. Met dit nummer kun je de voortgang van de levering volgen op de website van de bezorgdienst.
Kan ik mijn bestelling afhalen bij de Parcelshop/het afhaalpunt?
Bij het plaatsen van een bestelling op de website is het helaas nog niet mogelijk om direct te kiezen voor bezorging bij het afhaalpunt. Je kunt dit bij de bezorgdienst regelen met het trackingnummer, dat bij verzending naar je e-mailadres wordt gestuurd.

Bestelling en betaling

De koerier heeft me geen factuur gegeven toen het pakket werd afgeleverd. Is dat in orde?
Koeriers leveren geen facturen en deze zitten ook niet in het pakket. Nadat het pakket succesvol is afgeleverd, wordt de factuur automatisch naar je e-mailadres gestuurd.
Waarom kan ik geen kortingscode toepassen op mijn bestelling?
Je kunt maar één kortingscode per aankoop gebruiken. Als je al een kortingscode hebt ingevoerd, kun je niet nog een kortingscode toevoegen. Het is ook mogelijk dat de kortingscode niet van toepassing is op de inhoud van je winkelwagen.
Hoe pas ik een cadeaubon toe op mijn bestelling?
Je kunt de cadeauboncode invoeren bij het afrekenen in de tweede stap van het afronden van de aankoop, in het daarvoor bestemde gedeelte. Je moet alle tekens van de code correct invoeren. Als je problemen ondervindt, laat het ons weten op info@lelosi.nl en we zullen je helpen.
Mijn cadeaubon is verlopen omdat deze niet binnen een jaar na aankoop is gebruikt. Wat kan ik nu doen?
We zullen de geldigheid van je cadeaubon verlengen. Stuur ons je cadeauboncode op info@lelosi.nl en we helpen je verder.
Als ik een digitale cadeaubon bestel, ontvang ik deze dan meteen?
Als je een digitale cadeaubon bestelt en direct betaalt, wordt deze binnen 1 tot 2 werkdagen naar je e-mail gestuurd.
Wat zijn de beschikbare betaalmethoden op de website?
Betaalmethoden die op de website worden ondersteund zijn onder krediet-/debetkaart, Klarna en iDeal.
Ik wil een bedrijfsfactuur ontvangen voor mijn bestelling. Hoe krijg ik die?
Stuur ons je volledige bedrijfsgegevens en een lijst met artikelen die je wilt bestellen naar info@lelosi.nl en we sturen je een proforma factuur. We kunnen dezelfde kortingen toepassen die beschikbaar zijn op de website op het moment dat we je factuur maken. Het is niet mogelijk om de factuur te wijzigen voor een online aankoop die al is gedaan.
Ik heb net een bestelling geplaatst, maar ik heb een fout gemaakt bij de selectie en ik wil de bestelling wijzigen of annuleren. Wat kan ik doen?
Laat ons je verzoek onmiddellijk weten via info@lelosi.nl. Als je bestelling nog niet is verzonden, zullen we deze annuleren of de maat van de artikelen wijzigen, zolang deze op voorraad zijn.

Retouren en ruilen

De maat van de kleding die ik heb ontvangen past me niet. Kan ik ze ruilen? Wat is de procedure?
Het spijt me, maar we kunnen geen ruil aanbieden. Je kunt de artikelen retourneren voor een terugbetaling en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste nieuwe artikelen.
De artikelen die ik heb ontvangen passen niet bij mij en ik wil ze niet houden. Kan ik ze terugsturen? Wat is de procedure?
Als je niet tevreden bent met de artikelen die je hebt ontvangen, kun je ze terugsturen. Vul het terugbetalingsverzoek in op deze link. e krijgt daar alle informatie die je nodig hebt. Als je hulp nodig hebt, kun je contact met ons opnemen via info@lelosi.nl We geven je graag advies.
De artikelen die ik heb ontvangen zijn beschadigd. Wat kan ik doen?
Maak foto's van de schade en stuur deze naar info@lelosi.nl. Vermeld je gegevens en je bestel- of factuurnummer. We zullen ons best doen om het probleem op te lossen op een manier die voor jou het meest geschikt is.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?
Maak foto's van de verkeerd ontvangen artikelen en stuur deze naar info@lelosi.nl. Vermeld je gegevens en je bestel- of factuurnummer. We zullen ons best doen om het probleem op te lossen op een manier die voor jou het meest geschikt is.
Er ontbreken artikelen van de bestelling in het pakket dat ik heb ontvangen. Wat kan ik doen?
Stuur ons de lijst met ontbrekende artikelen op info@lelosi.nl en wij zorgen ervoor dat je ze zo snel mogelijk ontvangt. Vermeld je gegevens en het bestel- of factuurnummer in de e-mail, zodat je klacht zo snel mogelijk kan worden opgelost.
Ik wil het retourformulier op de website invullen, maar ik weet mijn bestelnummer niet. Waar kan ik dat vinden?
Je hebt het bestelnummer ontvangen in onze eerste e-mail na de aankoop, in de orderbevestiging. Als je het niet kunt vinden, stuur ons dan een bericht naar info@lelosi.nl en we helpen je verder.
Wanneer ontvang ik de nieuwe artikelen die ik wilde ruilen/terugbetalen?
Het ruilen/terugbetalen van artikelen kan tot 14 werkdagen duren. Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken we je aanvraag zo snel mogelijk.